посмотрите в личку может что для меня найдеться
Кадровый холдинг "Анкор" в АлматыВакансии всех отрослей деятельности
Автор Игорёха, 11.12.2009, 13:23
#62
Отправлено 23.04.2010, 15:52:47
В Международную компанию требуются
АГЕНТЫ ПО ПРИВЛЕЧЕНИЮ КЛИЕНТОВ
Требования: приятная внешность,
возраст: от 20 до 45 лет.
Обязанности:
• Привлечение клиентов;
• Проведение презентации о компании;
• Ознакомление клиентов с условиями сотрудничества.
ДЛЯ СОИСКАТЕЛЕЙ УСЛУГИ БЕСПЛАТНЫЕ!
Справки по телефонам: 334 13 50, вн. 134, 131,
8 777 820 80 02.
Контактное лицо: Джуламанова Айгоз
АГЕНТЫ ПО ПРИВЛЕЧЕНИЮ КЛИЕНТОВ
Требования: приятная внешность,
возраст: от 20 до 45 лет.
Обязанности:
• Привлечение клиентов;
• Проведение презентации о компании;
• Ознакомление клиентов с условиями сотрудничества.
ДЛЯ СОИСКАТЕЛЕЙ УСЛУГИ БЕСПЛАТНЫЕ!
Справки по телефонам: 334 13 50, вн. 134, 131,
8 777 820 80 02.
Контактное лицо: Джуламанова Айгоз
#63
Отправлено 26.04.2010, 12:54:29
Если говорить о предыдущем сообщении - хочу уточнить, что услуги Анкор для соискателей бесплатные в любом случае, не только в этом проекте.
Вакансии открыты, скоро планируется пополнение!
В случае возникновения вопросов пишите на i.osmushko@kz.ancor.ru или в ЛС.
Вакансии открыты, скоро планируется пополнение!
В случае возникновения вопросов пишите на i.osmushko@kz.ancor.ru или в ЛС.
#64
Отправлено 27.04.2010, 08:57:12
Те, кто не нашел для себя подходящей вакансии, можете высылать резюме на электронный ящик
i.osmushko@kz.ancor.ru
Вакансии будут обновляться еженедельно, на все вопросы могу ответить Вам по электронной почте, указанной выше.
Уважаемые Соискатели, перспектива есть!
i.osmushko@kz.ancor.ru
Вакансии будут обновляться еженедельно, на все вопросы могу ответить Вам по электронной почте, указанной выше.
Уважаемые Соискатели, перспектива есть!
#66
Отправлено 27.04.2010, 17:48:55
Срочные вакансии:
WiMax Base Station Engineer
- Proficient knowledge of mobile communications and principles of wireless network (Wimax/ GSM/CDMA/WLL) products, signaling flow and protocols, radio transmission, antenna system, air interface etc.
- Previous experience in wireless telecommunications network optimization, rollouts, maintenance and support
- Familiarity with test equipment including CNR test sets, Spectrum Analyzers, Network Analyzers etc
- Ability independently troubleshoot & debug problems
- Fluent English
- Advanced PC user
TAX ADVISOR
· VAT compliance: preparation and filing of VAT return on a quarterly basis; maintaining of statutory required VAT books for registration of input/output VAT invoices; regular monitoring of input VAT amounts to ensure their safely offset against output VAT
· CIT compliance: preparation and filing of CIT return on a yearly basis; calculation of CIT advance payments; regular review of expenses and supporting documents to ensure correct deductibility of company costs
· Control over timely payment of all applicable taxes
· Liaison with local tax office
· Tax consulting to 3 legal entities; monitoring of changes in Kazakh tax legislation (in cooperation with internal corporate lawyer)
· Monthly tax closing: deferred tax calculation and posting, preparation of tax reporting package for HQ
· Full tax compliance (inc VAT, CIT, Transport tax, property, ecological, withholding tax, including with resp Social tax of third parties)
· Monthly reconciliation with tax authorities
· Checking agreements (tax subjects)
Резюме высылать на j.dussenova@kz.ancor.ru
WiMax Base Station Engineer
- Proficient knowledge of mobile communications and principles of wireless network (Wimax/ GSM/CDMA/WLL) products, signaling flow and protocols, radio transmission, antenna system, air interface etc.
- Previous experience in wireless telecommunications network optimization, rollouts, maintenance and support
- Familiarity with test equipment including CNR test sets, Spectrum Analyzers, Network Analyzers etc
- Ability independently troubleshoot & debug problems
- Fluent English
- Advanced PC user
TAX ADVISOR
· VAT compliance: preparation and filing of VAT return on a quarterly basis; maintaining of statutory required VAT books for registration of input/output VAT invoices; regular monitoring of input VAT amounts to ensure their safely offset against output VAT
· CIT compliance: preparation and filing of CIT return on a yearly basis; calculation of CIT advance payments; regular review of expenses and supporting documents to ensure correct deductibility of company costs
· Control over timely payment of all applicable taxes
· Liaison with local tax office
· Tax consulting to 3 legal entities; monitoring of changes in Kazakh tax legislation (in cooperation with internal corporate lawyer)
· Monthly tax closing: deferred tax calculation and posting, preparation of tax reporting package for HQ
· Full tax compliance (inc VAT, CIT, Transport tax, property, ecological, withholding tax, including with resp Social tax of third parties)
· Monthly reconciliation with tax authorities
· Checking agreements (tax subjects)
Резюме высылать на j.dussenova@kz.ancor.ru
#72
Отправлено 04.05.2010, 14:08:52
[quote name='Игорёха' date='27.04.2010, 08:57' post='12999450']
Те, кто не нашел для себя подходящей вакансии, можете высылать резюме на электронный ящик
i.osmushko@kz.ancor.ru
Вакансии будут обновляться еженедельно, на все вопросы могу ответить Вам по электронной почте, указанной выше.
Ответьте пожалуйста на мое письмо по эл.почте
Те, кто не нашел для себя подходящей вакансии, можете высылать резюме на электронный ящик
i.osmushko@kz.ancor.ru
Вакансии будут обновляться еженедельно, на все вопросы могу ответить Вам по электронной почте, указанной выше.
Ответьте пожалуйста на мое письмо по эл.почте
#75
Отправлено 24.05.2010, 15:47:51
International company, which specializes in supply of oil production equipment and provision of Oil & Gas services companies in more than 100 countries is searching Country Manager for Kazakhstan region.
Key responsibilities:
1. Managing a team of ex-pat and national staff to provide Weatherford product lines to the client in a busy environment. This will include ensuring that sufficient equipment and personnel resources are planned and available for current and projected work scopes
2. Responsible for maximizing financial results of the unit including profit & loss, fixed assets, inventory and receivables
3. Develop strong operational and business social relationships with domestic and international customers to further the Business Development of the company’s portfolio
4. Assisted by the functional departments, perform the statutory management duties on behalf of the company as the Managing Director of the Company Legal Entity
5. Ensure Company Compliance Policies and Reporting are followed
6. Monitor the performance of all service departments and ensure standards are continually improved and maintained to acceptable levels
7. Resolve service issues directly with the customers, ensuring communication with the Operations Manager and use the information gleaned to appraise the relevant service department
8. Ensure reporting systems are efficient, effective and in line with company policy
9. Keep abreast of all technical developments within our industry, particularly those of our competitors in order to retain competitive advantage within the market
10. To create and maintain an environment where safety is an integral part of all operations.
11. Any other delegated responsibilities as instructed by Line Management within the timeframe specified in a safe and efficient manner to meet business requirements, provided the instruction is reasonable and you are capable and deemed competent to fulfill these.
Requirements:
1. University Degree or equivalent experience in the Oil and Gas Service Industry
2. Min 8 – 10 years relevant experience in an oilfield service operations
3. Budgetary control and financial awareness, Personnel Management
4. Previous experience in International Operations and Business Development.
5. Business Development Plannning and Execution
6. Building Client Relationships
7. Financial and Commercial Management Skills.
Key responsibilities:
1. Managing a team of ex-pat and national staff to provide Weatherford product lines to the client in a busy environment. This will include ensuring that sufficient equipment and personnel resources are planned and available for current and projected work scopes
2. Responsible for maximizing financial results of the unit including profit & loss, fixed assets, inventory and receivables
3. Develop strong operational and business social relationships with domestic and international customers to further the Business Development of the company’s portfolio
4. Assisted by the functional departments, perform the statutory management duties on behalf of the company as the Managing Director of the Company Legal Entity
5. Ensure Company Compliance Policies and Reporting are followed
6. Monitor the performance of all service departments and ensure standards are continually improved and maintained to acceptable levels
7. Resolve service issues directly with the customers, ensuring communication with the Operations Manager and use the information gleaned to appraise the relevant service department
8. Ensure reporting systems are efficient, effective and in line with company policy
9. Keep abreast of all technical developments within our industry, particularly those of our competitors in order to retain competitive advantage within the market
10. To create and maintain an environment where safety is an integral part of all operations.
11. Any other delegated responsibilities as instructed by Line Management within the timeframe specified in a safe and efficient manner to meet business requirements, provided the instruction is reasonable and you are capable and deemed competent to fulfill these.
Requirements:
1. University Degree or equivalent experience in the Oil and Gas Service Industry
2. Min 8 – 10 years relevant experience in an oilfield service operations
3. Budgetary control and financial awareness, Personnel Management
4. Previous experience in International Operations and Business Development.
5. Business Development Plannning and Execution
6. Building Client Relationships
7. Financial and Commercial Management Skills.
#76
Отправлено 26.05.2010, 18:04:08
СПЕЦИАЛИСТ ПО ПРОДАЖАМ СИЛОВЫХ УСТАНОВОК АЛМАТЫ опыт 1-3 года
Обязанности:
• Проведение презентаций и продажа силовых установок компании Caterpillar, Olympian на закрепленной территории;
• Обеспечение выполнения плана продаж.
Требования:
• Высшее или средне-специальное техническое образование: инженер механик или инженер - электрик
• Опыт работы на аналогичной должности не менее двух лет
• Английский язык (upper intermediate разговорный, письменный)
• Личные качества:
o коммуникабельность, инициативность,
o организованность, нацеленность на результат
Обязанности:
• Проведение презентаций и продажа силовых установок компании Caterpillar, Olympian на закрепленной территории;
• Обеспечение выполнения плана продаж.
Требования:
• Высшее или средне-специальное техническое образование: инженер механик или инженер - электрик
• Опыт работы на аналогичной должности не менее двух лет
• Английский язык (upper intermediate разговорный, письменный)
• Личные качества:
o коммуникабельность, инициативность,
o организованность, нацеленность на результат
#80
Отправлено 28.05.2010, 10:15:53
Крупная западная фармацевтическая компания открыла вакансию
Product manager
Обязанности:
• Количественный и качественный анализ рынка
• Изучение целевых аудиторий.
• Подготовка маркетинговых программ продвижения
• Выведение на рынок новых форм
• Взаимодействие с рекламными и маркетинговыми агентствами
• Реализация стратегии продвижения препаратов (врачи, аптеки, конечные потребители)
• Планирование и прогноз продаж, бюджетирование
• Подготовка, проведение обучающих тренингов для Sales Force по продукту
• Работа с Opinion лидерами, курация медицинских исследований
Требования:
• Образование высшее медицинское или фармацевтическое
• Доп. образование в сфере маркетинга желательно
• Опыт работы в фармацевтической компании на позиции product-manager или junior product-manager от 1,5 лет
• ПК - опытный пользователь (Word, Excel, Power Point, Outlook)
• Знание английского языка – обязательно (up-intermediate, advance level of English);
• Готовность к командировкам как в Казахстане, так и за рубеж
• Активная жизненная позиция, системность, ответственность, коммуникативные навыки, обучаемость, владение навыками продаж, навыками проведения презентаций
Условия:
• Работа в перспективной, динамично развивающейся, крупной западной фармацевтической компании
• Привлекательные условия компенсационого пакета
Product manager
Обязанности:
• Количественный и качественный анализ рынка
• Изучение целевых аудиторий.
• Подготовка маркетинговых программ продвижения
• Выведение на рынок новых форм
• Взаимодействие с рекламными и маркетинговыми агентствами
• Реализация стратегии продвижения препаратов (врачи, аптеки, конечные потребители)
• Планирование и прогноз продаж, бюджетирование
• Подготовка, проведение обучающих тренингов для Sales Force по продукту
• Работа с Opinion лидерами, курация медицинских исследований
Требования:
• Образование высшее медицинское или фармацевтическое
• Доп. образование в сфере маркетинга желательно
• Опыт работы в фармацевтической компании на позиции product-manager или junior product-manager от 1,5 лет
• ПК - опытный пользователь (Word, Excel, Power Point, Outlook)
• Знание английского языка – обязательно (up-intermediate, advance level of English);
• Готовность к командировкам как в Казахстане, так и за рубеж
• Активная жизненная позиция, системность, ответственность, коммуникативные навыки, обучаемость, владение навыками продаж, навыками проведения презентаций
Условия:
• Работа в перспективной, динамично развивающейся, крупной западной фармацевтической компании
• Привлекательные условия компенсационого пакета
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
пользователей: 0, неизвестных прохожих: 1, скрытых пользователей: 0