Кто со мной в заказе, есть новости, не очень приятные.
Я им написала письмо, что уже очень долго жду. Когда же они отправят мой заказ.
Вот их ответ:
Date 2010斥 1岿 16老 格夸老
Writer zipia.net[Zipia.net]
Content
Dear ......
We have already sent out the item to you,pls kindly check the tracking number tomorrow.
Pls feel free to contact us for more inquiries.
Sincerely yours,
Leila
Я подождала до завтра, но они так и не дали мне номер. Пришлось опять им написать. Но ответ я получила в понедельник.
Date 2010년 1월 18일 월요일
Writer zipia.net[Zipia.net]
Content
Dear .....
We are really sorry for telling you the previous information by mistake, actually we have not sent out the parcel to you, we are waiting for your confirmation about what delivery company will you choose.and we have not got reply from you, pls kindly inform which delivery company do u want to choose, ems or tnt? ems is cheaper however is very slow, and tnt is doubled than the ems delivery fee, but is faster. we are really sorry for the delay and the mistake.
Pls feel free to contact us for more inquiries.
Sincerely yours,
Leila
Их ответ меня расстроил еще больше, начала спорить, посылать им доказательство в качестве сообщения, где было написано, что я выбираю компанию ЕМС. Они в ответ просили прощения, соглашались, что они ошиблись.
Но сегодня они наконец-то выслали наш заказ. Уфф, раньше у меня не было таких проблем, это впервые.
Вот треккинг номер: em975646251kr