Mirinda
Статистика
- Группа: Завсегдатай
- Сообщений: 148
- Просмотров: 3 259
- Возраст: 42 лет
- День рождения: Октябрь 23, 1981
-
Пол:
Не указал
-
Интересы:
Люди.. Много людей...<br /><br />http://stihi.ru/avtor/mir4ik - мои стихи <br /><br />http://shkolazhizni.ru/authors/shahmir/ - мои статьи
Контактная информация
- Вебсайт: http://stihi.ru/avtor/mir4ik
3
Друзья
Mirinda еще не добавил друзей
Последние посетители
В теме: Телевизор цветной SHARP
05.09.2011, 19:13:12
очень надо чтобы забрали на этой неделе
В теме: Вакансии от компании AntalRussia
17.06.2011, 14:43:04
Logistics: направлять резюме на адрес indiana.ordabayeva@antalkazakhstan.com
Position: Logistics Supervisor in Kazakhstan
Requirements:
Позиция: Менеджер по логистике в отделе ОЗМ (отдел заготовки молока)
Требования к кандидатам:
Position: Logistics Supervisor in Kazakhstan
Requirements:
- Education: Bachelor, preferably in logistics or technical/economic
- Good knowledge of local Kazakhstan logistics market and general CA trends and country’s specifics
- Good knowledge of people management practices
- Profound knowledge of the basic international documents in transportation industry in particular Incoterms 2000, CMR convention, Bill of Lading
- Basic knowledge of Customs legislation of Kazakhstan and experience in co-operation with customs authorities of other countries
- Good skills in co-operation with auto, railway, and sea carriers
- Ability to see general picture and combine operations of the all involved chains of the logistics processes
- Responsibility, customer and result focus, team player
- Intelligence, creativity, conflict management, influence, decisive, trustworthy, good communication skills
- Ability to implement several tasks simultaneously with the priority and time limits consideration
- Ability to work under high stress pressure
- At least 3 years experience in Logistics, preferably in international transportation, warehousing, customs formalities, certification
- English , Russian - Fluent
Позиция: Менеджер по логистике в отделе ОЗМ (отдел заготовки молока)
Требования к кандидатам:
- опыт в работе в логистике (желательно в производственной компании) не менее 3-4 лет
- опыт в руководящей позиции не менее 3 лет
- опыт в построении логистической цепочки
- знание в составлении бюджета для логистики
- знание в производстве и дистрибьюции
- английский язык - предпочтительно
В теме: Вакансии от компании AntalRussia
17.06.2011, 14:13:32
Banking: резюме направлять по адресу Tatiana.Gulyaeva@antalkazakhstan.com
Managing Director, Corporate Banking
Requirements:
Finance and Accounting: резюме направлять по адресу madina.sabitova@antalkazakhstan.com
Our client - an International FMCG company is looking for Chief Accountant
Main Requirements :
Our client, International pharmaceutical company is looking for Financial Director (Almaty)
Requirements
Managing Director, Corporate Banking
Requirements:
- Develop, recommends and implements marketing strategies and plans consistent with established goals in Corporate Banking (Assets & Liabilities).
- Set goals, objectives and measurement standards for each Relationship Manager and monitors and evaluates their performance on a periodical basis.
- Review and monitor credit proposals of corporate customers before presentation to the Credit Committee for approval.
- Continually reviews policies in light of opportunities and recommends changes for better delivery and in order to safeguard the interest of the Bank.
- Develop and maintain relationship with important corporate customers and high net worth customers to identify business opportunities.
- Professional qualifications in Banking / Accountancy / Finance / Management with over 5 years experience in Corporate Credit & Marketing functions in a reputed Bank, 3 years as Head of Business Unit.
- Good marketing, communication, inter-personal and negotiation skills.
- Good knowledge of the local credit market is required.
- Fluent English and Russian languages knowledge required.
Finance and Accounting: резюме направлять по адресу madina.sabitova@antalkazakhstan.com
Our client - an International FMCG company is looking for Chief Accountant
Main Requirements :
- Experience in a similar position with International company or Senior level auditory experience in Big four.
- Deep understanding of accounting as well as finance functions;
- The candidate should have an ability to arrange an accountancy of department in accordance to International company standards;
- The candidate should have be a potential to move to the Finance roll within the company when required
Our client, International pharmaceutical company is looking for Financial Director (Almaty)
Requirements
- Relevant education and practical knowledge of IFRS and Local GAAP
- At least 3-5 years of working experience in a similar position
- Excellent knowledge of English
- Excellent people management and communication skills
- Adaptable and resilient, efficient, energetic and able to use own initiative
В теме: Вакансии от компании AntalRussia
17.06.2011, 13:59:41
Обновление вакансий по разным направлениям:
Фарма: резюме направлять на адрес marina.linnik@antalkazakhstan.com
Медицинские представители в оригинальную европейскую компанию
в городах: Алматы, Астана, Актау, Атырау, Актобе, Уральск,
Усть-Каменогорск, Семей, Павлодар, Костанай, Петропавловск, Караганда.
Требование
- Высшее медицинское либо фармацевтическое образование.
- Опыт работы на аналогичной позиции от 1 года.
- Навыки вождения автомобиля.
B2B, IT, Production, Industrial Engineering : резюме направлять на адрес gulmira.shakuova@antalkazakhstan.com
Генеральный директор в международную компанию - производителя высокотехнологического оборудования и решений в сектора: энергетики, ЖКХ, в нефте- и горно- добывающую индустрии, пищевой промышленности и водоснабжения и очистки
Требования: Высшее образование в сфере инженерии (предпочтительно в маши-ностроении) / в сфере экономической инженерии (инженеры-экономисты), 10 – 15 лет опыта работы, опыт продаж в интернациональном поле, высокая пробивная способность, готовность к работе в кооперации и высокое желание работать, сильно выраженная компетенция по контактности / коммуника-бельности и высокая сила убеждения, отличные навыки ведения переговоров, опыт работы с процессами, характерными для деятельности компании : в коммерческом и техническом плане, выраженная компетенция по управлению людьми, по убеждению и по вдохновлению на работу, знание английского и / или немецкого языка на уровне не ниже Upper Intermediate
Business Development Manager for International Construction Chemicals materials Production company – Atyrau or Almaty Location
Requirements:
• Russian & English speaking
• Education preferable - civil engineer
• Minimum of 2 -5 years experience in Construction Chemicals or related industries
• Good command over English and willing to reside & travel extensively within the CIS region
• Must be commercially aware, numerate, and computer literate, have good communication, motivational and sales skills and able to function effectively in remote regions on his own.
• Advanced managerial, analytical and negotiating skills with relevant commercial experience and qualifications.
• Working experience in a multinational environment will be preferred
• Knowledge of Turkish language will be advantageous
• Kazakhstan Citizenship
Our client – pharmaceutical international company looking for bright person to Head of IT department role responsible for Kazakhstan and Central Asia offices. Location in Almaty
Requirements:
Фарма: резюме направлять на адрес marina.linnik@antalkazakhstan.com
Медицинские представители в оригинальную европейскую компанию
в городах: Алматы, Астана, Актау, Атырау, Актобе, Уральск,
Усть-Каменогорск, Семей, Павлодар, Костанай, Петропавловск, Караганда.
Требование
- Высшее медицинское либо фармацевтическое образование.
- Опыт работы на аналогичной позиции от 1 года.
- Навыки вождения автомобиля.
B2B, IT, Production, Industrial Engineering : резюме направлять на адрес gulmira.shakuova@antalkazakhstan.com
Генеральный директор в международную компанию - производителя высокотехнологического оборудования и решений в сектора: энергетики, ЖКХ, в нефте- и горно- добывающую индустрии, пищевой промышленности и водоснабжения и очистки
Требования: Высшее образование в сфере инженерии (предпочтительно в маши-ностроении) / в сфере экономической инженерии (инженеры-экономисты), 10 – 15 лет опыта работы, опыт продаж в интернациональном поле, высокая пробивная способность, готовность к работе в кооперации и высокое желание работать, сильно выраженная компетенция по контактности / коммуника-бельности и высокая сила убеждения, отличные навыки ведения переговоров, опыт работы с процессами, характерными для деятельности компании : в коммерческом и техническом плане, выраженная компетенция по управлению людьми, по убеждению и по вдохновлению на работу, знание английского и / или немецкого языка на уровне не ниже Upper Intermediate
Business Development Manager for International Construction Chemicals materials Production company – Atyrau or Almaty Location
Requirements:
• Russian & English speaking
• Education preferable - civil engineer
• Minimum of 2 -5 years experience in Construction Chemicals or related industries
• Good command over English and willing to reside & travel extensively within the CIS region
• Must be commercially aware, numerate, and computer literate, have good communication, motivational and sales skills and able to function effectively in remote regions on his own.
• Advanced managerial, analytical and negotiating skills with relevant commercial experience and qualifications.
• Working experience in a multinational environment will be preferred
• Knowledge of Turkish language will be advantageous
• Kazakhstan Citizenship
Our client – pharmaceutical international company looking for bright person to Head of IT department role responsible for Kazakhstan and Central Asia offices. Location in Almaty
Requirements:
- University degree in Information Systems or comparable education/experience or equivalent
- 5 years of experience IT to include with application, project management and infrastructure experience, strong customer relationship management experience;
- Good verbal, written and communication skills; strong service management,
- Deep knowledge of IT strategy and architectural standards.
- Behaviors/competencies: Results Focus, Innovation/creativity, Fast/action-oriented/initiative/simplicity, Customer Focus, Communication/collaboration/compassion
В теме: Няня на дому для ребенка 3-4 лет
16.05.2011, 11:50:38
По деткам - возьмем только одного ребенка, итого в "группе" будет два
- Все Вместе
- → Просмотр профиля: Сообщения: Mirinda