Перейти к содержимому

ANCOR Central Asia

ANCOR Central Asia

Регистрация: 29.01.2009, 11:47
Offline Активность: 31.05.2010, 13:32
-----

В теме: Кадровый холдинг "Анкор" в Алматы

28.05.2010, 10:29:08

Information Technology support specialist& Network Engineering

Job Purpose:

To perform onsite Information Technology support bank offices in Almaty and other branches, Kazakhstan

Support Voice Network infrastructures in accordance to business requirements.

Key Responsibilities:

· Single point of contact for Business users in Almaty and other branches with regards to technical problems
· Onsite support of users, in addition to support, provided by centralised Support Teams
· Deployment of Windows servers, Windows desktops, scanners, HP network and local printers, faxes, Cisco IP telephones, Cisco network switches and routers
· Ongoing support and maintenance of technology infrastructure in Almaty and other branches according to policies and procedures
· Working with Regional Network and Voice Engineers to provide full solutions and support to the business.
· Vendor management, coordination and negotiations with regards to technical services, provided locally in Samara, according to policies and procedures
· Interfacing local governmental structures with regards to local clearing
· Working closely with other departments in Almaty and other branches to ensure successful support of existing environment and new projects and installations.
· Provide ongoing technical support of voice environment
· Assisting remote support teams in troubleshooting of local problems
· Fully complying to all security policies, engineering standards, project management processes.
· Perform other actions in line with job objective

Knowledge/Experience:

* Higher education
* Minimum of 2 years experience in Information Technology support area. Experience in supporting highly demanding business is a plus for successful candidate.
* Good working understanding of traditional Network technologies and Hardware (Cisco, AVAYA).

* Familiarity of banking environments or equivalent (major ISP, systems integrator or global enterprise)

Skills:

* Good knowledge of Microsoft Windows operating system and Microsoft Office family of products.
* Microsoft Windows Server administration skills is required
* Excellent understanding of core Cisco products
* Good understanding of traditional telephone based on AVAYA platform
* Familiarity with routing protocols.
* Familiarity with firewalling technologies.
* Knowledge of OSPF, BGP, EIGRP and other common network protocols is a plus.

Competencies

* Problem Solving
* Customer Focus
* Ability to work in an environment containing a high level of control processes.
* Good time management skills.
* Self-motivation and drive.
* An ability to work under considerable pressure.
* An ability to work as part of a team of highly skilled individuals.
* Excellent written and verbal communication skills.
* Fluent Russian/Conversational English

В теме: Кадровый холдинг "Анкор" в Алматы

28.05.2010, 10:18:13

Tax & Payroll Accountant, Алматы

Основныее обязанности:

• Расчёт заработной платы,
• Расчёт и уплата налогов,
• Сдача налоговой и статистической отчётности,
• Периодическая отчетность по US GAAP,
• Работа с банком,
• Обеспечение проведения внешнего аудита.

Основные требования:
• Высшее образование в сфере бухучета, финансов, экономики,
• Минимум 2 года опыта работы в налоговом/бухгалтерском учете,
• Отличные знания казахстанского фискального учёта и US GAAP,
• Хороший уровень владения английским языком,
• Знание SAP, сертификаты/обучение по программам АССА/CIMA/CPA, опыт работы главным бухгалтером будут являться преимуществом.

В теме: Кадровый холдинг "Анкор" в Алматы

28.05.2010, 10:15:53

Крупная западная фармацевтическая компания открыла вакансию

Product manager

Обязанности:

• Количественный и качественный анализ рынка
• Изучение целевых аудиторий.
• Подготовка маркетинговых программ продвижения
• Выведение на рынок новых форм
• Взаимодействие с рекламными и маркетинговыми агентствами
• Реализация стратегии продвижения препаратов (врачи, аптеки, конечные потребители)
• Планирование и прогноз продаж, бюджетирование
• Подготовка, проведение обучающих тренингов для Sales Force по продукту
• Работа с Opinion лидерами, курация медицинских исследований

Требования:

• Образование высшее медицинское или фармацевтическое
• Доп. образование в сфере маркетинга желательно
• Опыт работы в фармацевтической компании на позиции product-manager или junior product-manager от 1,5 лет
• ПК - опытный пользователь (Word, Excel, Power Point, Outlook)
• Знание английского языка – обязательно (up-intermediate, advance level of English);
• Готовность к командировкам как в Казахстане, так и за рубеж
• Активная жизненная позиция, системность, ответственность, коммуникативные навыки, обучаемость, владение навыками продаж, навыками проведения презентаций

Условия:

• Работа в перспективной, динамично развивающейся, крупной западной фармацевтической компании
• Привлекательные условия компенсационого пакета

В теме: Кадровый холдинг "Анкор" в Алматы

26.02.2010, 17:52:53

Региональный менеджер в представительстве западной фармацевтической компании.
Обязанности:
• Руководство командой медицинских представителей на вверенной территории
• Набор, обучение, контроль деятельности персонала
• Управление территорией, ведение крупных проектов и отчетность руководству
• Взаимодействие с ключевыми клиентами и дистрибьюторами
Требования:
• Высшее медицинское образование
• Опыт работы медицинским представителем + руководство коллективом
• Анализ и планирование, административные функции
Условия:
• Работа в ведущей, западной фармацевтической компании
• Привлекательные условия труда и компенсационного пакета


Product manager в представительстве западной фармацевтической компании.
Обязанности:
• Количественный и качественный анализ рынка
• Изучение целевых аудиторий.
• Подготовка маркетинговых программ продвижения
• Выведение на рынок новых форм
• Взаимодействие с рекламными и маркетинговыми агентствами
• Реализация стратегии продвижения препаратов (врачи, аптеки, конечные потребители)
• Планирование и прогноз продаж, бюджетирование
• Подготовка, проведение обучающих тренингов для Sales Force по продукту
• Работа с Opinion лидерами, курация медицинских исследований
Требования:
• Образование высшее медицинское или фармацевтическое
• Доп. образование в сфере маркетинга желательно
• Опыт работы в фармацевтической компании на позиции product-manager или junior product-manager от 1,5 лет
• ПК - опытный пользователь (Word, Excel, Power Point, Outlook)
• Знание английского языка – обязательно (up-intermediate, advance level of English);
• Готовность к командировкам как в Казахстане, так и за рубеж
• Активная жизненная позиция, системность, ответственность, коммуникативные навыки, обучаемость, владение навыками продаж, навыками проведения презентаций
Условия:
• Работа в перспективной, динамично развивающейся, крупной западной фармацевтической компании
• Привлекательные условия компенсационого пакета

В теме: Кадровый холдинг "Анкор" в Алматы

26.02.2010, 17:50:59

Multinational FMCG company

Legal Analyst


Requirements:

College/University (Law)

Overall Experience: not less than 1 year of work with contracts as an in-house lawyer in FMCG sector or oil companies/service companies

Knowledge of the RK legislation (civil law, commercial law, foreign currency legislation, customs law), Incoterms; how to apply the legislation, knowledge of basics of record keeping and work efficiency; productive working habits.

Fluency in English and Russian/Kazakh languages (oral and written)

MS Office – Word (professional user)

Result Orientation, Client Orientation, good analytical and learning skills

Tasks:

Draft all types of commercial contracts and review, amend, approve or reject contracts in Contract Management System. Ensure that all contracts and additional agreements comply with the local legislation and internal policies & procedures. Participate in development of recommendations on organizing the contractual work in the Company and develop model forms of contracts.

Prepare legal advice with respect to claims submitted against the Company and file claims on behalf of the Company against negligent suppliers/contractors.

Within his/her authorities, check and approve the documents submitted for review, if such documents comply with the legislation of the Republic of Kazakhstan and the Company's interests. Provide written or verbal opinion with the suggestions on legal solutions of a matter if the related documents do not comply with the local legislation.

As instructed by direct supervisor, represent the Company in courts in case of civil proceedings. Prepare and submit the documents to a court or a state agency in accordance with the task of the supervisor.

As instructed by direct supervisor, participate in drafting, review and check internal acts of the Company (orders, procedures, instructions, etc.) for compliance with the RK legislation and charter documents of the Company. Consult the employees of the Company with respect to the legal questions related to Company business.

Document and register duly the ownership and lease documents of the Company with respect to the buildings, facilities and land plots, which are owned by the Company or in lease of the Company.

Depending on the circumstances or as instructed by direct supervisor, the legal analyst may have additional duties, which are not stipulated by this job description, however comply with the safety rules and within the legal framework.

Compliance: Ensure compliance of the quality of performed work / produced product with all applicable quality standards and norms of the Company and legal requirements.

Major challenges: Constantly changing legislation of the Republic of Kazakhstan.

Conditions:

Competitive salary level, social package

Размещение рекламы на сайте     Предложения о сотрудничестве     Служба поддержки пользователей

© 2011-2022 vse.kz. При любом использовании материалов Форума ссылка на vse.kz обязательна.