Продолжаем принимать резюме.
В данный момент открылась еще одна позиция:
Специалист по работе с персоналом.
Высшее образование;
Опыт работы не менее 1 года;
Отличное знание русского, казахского и английского языков.
Все подробности при собеседовании.
Резюме высылайте на вышеуказанный адрес.
![Фотография](https://vse.kz/public/style_images/osnovnoi34/profile/default_large.png)
Работа для специалистов в сфере HR, тренингов, компенсаций и льгот.С отличным знанием английского языка.
Автор Flory, 19.11.2009, 13:03
#24
Отправлено 20.01.2010, 17:53:33
![](https://vse.kz/public/style_images/osnovnoi34/post_offline.png)
Специалист по работе с персоналом.
Сотрудник в данной должности осуществляет отбор персонала;
Производит ввод документальной базы данных отдела по работе с персоналом;
Оказывает своевременную административную поддержку уполномоченным работникам отделов/подразделений компании в пределах своей компетенции.
Опыт работы: в отделе по работе с персоналом не менее 1-го года (предпочтительно в иностранной компании).
Образование: высшее
Навыки и знания:
Методы эффективного ведения переговоров;
Навыки делового и межличностного общения;
Навыки подбора персонала;
Презентационные навыки;
Организационные навыки;
Опытный пользователь компьютерных программ MS Office;
Владение казахским, английским и русским языками на уровне Fluent (письменный/разговорный) обязательно
Знания по ведению кадрового документооборота по учету и движению персонала;
Знание трудового законодательства Республики Казахстан;
Возраст от 28 до 40 лет.
Сотрудник в данной должности осуществляет отбор персонала;
Производит ввод документальной базы данных отдела по работе с персоналом;
Оказывает своевременную административную поддержку уполномоченным работникам отделов/подразделений компании в пределах своей компетенции.
Опыт работы: в отделе по работе с персоналом не менее 1-го года (предпочтительно в иностранной компании).
Образование: высшее
Навыки и знания:
Методы эффективного ведения переговоров;
Навыки делового и межличностного общения;
Навыки подбора персонала;
Презентационные навыки;
Организационные навыки;
Опытный пользователь компьютерных программ MS Office;
Владение казахским, английским и русским языками на уровне Fluent (письменный/разговорный) обязательно
Знания по ведению кадрового документооборота по учету и движению персонала;
Знание трудового законодательства Республики Казахстан;
Возраст от 28 до 40 лет.
#25
Отправлено 20.01.2010, 17:56:32
![](https://vse.kz/public/style_images/osnovnoi34/post_offline.png)
Compensation & Benefits & Corporate HR Manager
This position exists to provide effective, competitive and cost-efficient relations between employees’ remuneration package and Company business objectives. To insure proper management of HR Administration in line with current legislation & corporate requirements by developing of necessary processes & procedures, building the required level of expertise in organization & providing support to the Management in terms of HR related reporting & analyses.
EDUCATION:
University degree
WORK EXPERIENCE:
4-5 years of HR experience in multinational companies
including 3 - 4 years of relevant C&B experience
& minimum of 3 years experience in HR Administration
HR Management Generalist experience (at least 1 year)
Management experiencе
LANGUAGES:
fluent English
SKILLS:
Advanced PC user, SAP HR
Excellent interpersonal contact skills
Communicates well, shows confidence and enthusiasm. Good Knowledge of Legal Environment
Ability to work effectively under time pressure & without close supervision , high self-motivation
Emotional intelligence (maturity) is key, sound judgement; ability to make decisions
Good organizational skills – ability work effectively on parallel projects in conditions of time pressure
Self-Learning, ability and willingness to learn and apply new skills
Ability to make decisions
HR Manager
To monitor, coordinate and control all HR activities (staffing, recruitment, compensation & benefits, training & development, employee relations, etc.) in the assigned Region through the team of local HR Managers & Specialists.
EDUCATION: University degree, Special HR Qualification is a plus.
WORK EXPERIENCE: At least 3 years in HR are required with the International Company, Management experience is required.
SKILLS:
fluent English, advanced PC user, SAP HR.
Understanding of general principals of FMCG business. Knowledge of the local Labour Legislation, modern HR techniques, assessment techniques.
Ability to work effectively under time pressure & without close supervision , high self-motivation Emotional intelligence (maturity) is key, sound judgement; ability to make decisions;
Ability to assess competencies and employees potential. Ability and willingness to learn and apply new skills.
Be ready for frequent business trips
Good organizational skills – ability work effectively on parallel projects in conditions of time pressure.
Все резюме отправлять на русском и английском языках: rabota.zh@mail.ru
Все позиции открыты в иностранной производственной компании.
This position exists to provide effective, competitive and cost-efficient relations between employees’ remuneration package and Company business objectives. To insure proper management of HR Administration in line with current legislation & corporate requirements by developing of necessary processes & procedures, building the required level of expertise in organization & providing support to the Management in terms of HR related reporting & analyses.
EDUCATION:
University degree
WORK EXPERIENCE:
4-5 years of HR experience in multinational companies
including 3 - 4 years of relevant C&B experience
& minimum of 3 years experience in HR Administration
HR Management Generalist experience (at least 1 year)
Management experiencе
LANGUAGES:
fluent English
SKILLS:
Advanced PC user, SAP HR
Excellent interpersonal contact skills
Communicates well, shows confidence and enthusiasm. Good Knowledge of Legal Environment
Ability to work effectively under time pressure & without close supervision , high self-motivation
Emotional intelligence (maturity) is key, sound judgement; ability to make decisions
Good organizational skills – ability work effectively on parallel projects in conditions of time pressure
Self-Learning, ability and willingness to learn and apply new skills
Ability to make decisions
HR Manager
To monitor, coordinate and control all HR activities (staffing, recruitment, compensation & benefits, training & development, employee relations, etc.) in the assigned Region through the team of local HR Managers & Specialists.
EDUCATION: University degree, Special HR Qualification is a plus.
WORK EXPERIENCE: At least 3 years in HR are required with the International Company, Management experience is required.
SKILLS:
fluent English, advanced PC user, SAP HR.
Understanding of general principals of FMCG business. Knowledge of the local Labour Legislation, modern HR techniques, assessment techniques.
Ability to work effectively under time pressure & without close supervision , high self-motivation Emotional intelligence (maturity) is key, sound judgement; ability to make decisions;
Ability to assess competencies and employees potential. Ability and willingness to learn and apply new skills.
Be ready for frequent business trips
Good organizational skills – ability work effectively on parallel projects in conditions of time pressure.
Все резюме отправлять на русском и английском языках: rabota.zh@mail.ru
Все позиции открыты в иностранной производственной компании.
#26
Отправлено 28.01.2010, 10:45:50
![](https://vse.kz/public/style_images/osnovnoi34/post_offline.png)
Срочные позиции:
Специалист по работе с персоналом
Compensation & Benefits & Corporate HR Manager
HR Manager
Для всех обязательно высшее образование, опыт работы не менее 3-х лет (предпочтительно в иностранных компаниях), отличное знание английского языка, для специалиста по работе с персоналом хорошее знание казасхкого языка.
Ждем Ваши резюме
rabota.zh@mail.ru
Специалист по работе с персоналом
Compensation & Benefits & Corporate HR Manager
HR Manager
Для всех обязательно высшее образование, опыт работы не менее 3-х лет (предпочтительно в иностранных компаниях), отличное знание английского языка, для специалиста по работе с персоналом хорошее знание казасхкого языка.
Ждем Ваши резюме
rabota.zh@mail.ru
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
пользователей: 0, неизвестных прохожих: 1, скрытых пользователей: 0