Перейти к содержимому

Уважаемые пользователи!

В связи с тем, что 2 февраля 2016 года вступили в силу Правила осуществления электронной торговли, утверждённые Приказом и.о. Министра национальной экономики РК №720 от 25.11.2015, все цены на товары, работы и услуги должны быть установлены исключительно в национальной валюте — тенге.

Фотография

Вакансии от компании PRC "Career-Holdings"здесь интересно=)


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 38

#21
Mulik-shmulik

Mulik-shmulik
  • Частый гость
  • 64 сообщений
Здравствуйте!!! Отправила Вам резюме с e-mail: mraiman@mail.ru
  • 0

#22
Hana_old

Hana_old
  • Частый гость
  • 67 сообщений
ВНИМАНИЕ!!!!

г. Атырау, крупная нефтянная компания.

позиция: Schedualer СРОЧНО!!!

Кратко обязанности:

Purpose:
• To assist the Scheduling Manager in consolidating the schedules of the various agencies and to prepare the planning of the Company's activities
• To contribute to the project reporting
• To issue dedicated schedules and plannings on request for various entities within ***.


The job holder is responsible for:
1. Participating to the schedule group works
2. Helping identify and monitor changes in the planning of the activities


Qualifications & Experience:
The job holder must have:
• 10+ years experience in the scheduling activities for Upstream Oil & Gas engineering and construction projects
• Experience with multi national and multi companies’ projects.


Высылайте резюме на serkova@career-holdings.kz с пометкой Scheduler



Здравствуйте!!! Отправила Вам резюме с e-mail: mraiman@mail.ru




спасибо!!!

сейчас полгядим!
  • 0

#23
Pisces

Pisces
  • Завсегдатай
  • 152 сообщений
Hana, я отправил резюме на возможную должность инженера-химика-технолога.
  • 0

#24
Hana_old

Hana_old
  • Частый гость
  • 67 сообщений
СРОЧНО ТРЕБУЮТСЯ БУХГАЛТЕРА, г.Атырау:

1. Payroll Accountant
2. Financial Accountant
3. Payroll Officer
4. Payroll Coordinator


знание английского обязательно

крупная нефт. компания

высылайте резюме с ожиданиями и в теме указывайте позицию


спасибо!
  • 0

#25
Hana_old

Hana_old
  • Частый гость
  • 67 сообщений
Внимание!!!

открыта позиция БУХГАЛТЕР (Г. АСТАНА)

Крупная нефтяная компания, огромные перспективы и возможности!

требования к соискателю:
-fluent English. 3 years of relevant experience (preferably in oil and gas sphere)
Higher degree in accountancy. Знание Sun Systems желательно, но не обязательно.

описание позиции:

Book-keeping and (analysis) of all reports, to include monthly Joint Venture Billings, 100% costs, Sales reports, Cash receipts from Joint Marketing Account, Accounts receivables, Distribution, CAE's
Recharge of costs to related companies or third parties, as the case may be.
Control and analysis of customer accounts
Review and reconciliation of accounts maintained according to local principals.
Manage of Sun System for Agip Karachaganak Branch (new accounts, name codes, job centers etc)
Bank Reconciliations for Karachaganak accounts
Realignment of foreign currency accounts for Agip Karachaganak (accounts other than USD)
As time permits, gain a working knowledge of Mastro Management Accounting system.

Жду ваши резюме по адресу с примечанием в теме: Бухгалтер Астана

Сообщение отредактировал Hana: 30.06.2009, 11:13:04

  • 0

#26
scorpion_girl

scorpion_girl

    Читатель

  • Постоялец
  • 301 сообщений
est rabota assistentom? nachinayushim? ekonomicheskoe obrazovanie, soglasen na nizkuyu zarabotnuyu platu, angliiskii srednii, rabotal v gos centre po vydache pensii - starshim specialistom bolshe goda, angliiskii srednii, kazahskii rodnoi, gramotnyi paren'
spasibo
  • 0

#27
scorpion_girl

scorpion_girl

    Читатель

  • Постоялец
  • 301 сообщений
infu v lichku mozhno?
  • 0

#28
Hana_old

Hana_old
  • Частый гость
  • 67 сообщений
СРОЧНО! позиция в атырау - бухгалтер, нефте-газовая сфера

Требования:
- опыт работы от 3-х лет
- знание англ языка.
- знание МСФО И US GAAP
- опыт работы с банковскими докумнтами и авансовыми отчетами

Компания, в свою очередь, предлагает большие перспективы.

высылайте резюме с пометкой бухгалтер в Атырау

serkova@career-holdings.kz
  • 0

#29
Be Happy

Be Happy
  • Частый гость
  • 93 сообщений

СРОЧНО! позиция в атырау - бухгалтер, нефте-газовая сфера

Требования:
- опыт работы от 3-х лет
- знание англ языка.
- знание МСФО И US GAAP
- опыт работы с банковскими докумнтами и авансовыми отчетами

Компания, в свою очередь, предлагает большие перспективы.

высылайте резюме с пометкой бухгалтер в Атырау

serkova@career-holdings.kz

Подскажите, пожалуйста, вы рассматриваете кандидатов из других городов? У меня сестра бухгалтер, живет в Актобе, но готова переехать в Атырау. Я направила Вам ее резюме.
  • 0

#30
Анюша

Анюша
  • Гость
  • 23 сообщений
Здравствуйте!
Отправила вам резюме на адрес all@career-holdings.kz
  • 0

#31
Hana_old

Hana_old
  • Частый гость
  • 67 сообщений
Position: Local Content Specialist
Location: Astana, KZ

Responsibilities:

° Liaise with Local Content Development Dept. for developing and follow up the Local Content Development Plan
° Propose and identify specific activities and projects with the aim of enhance Local Content Development
° Support for implementation of tendering and contracting strategies with the aim to maximize use of local companies
° Support in performing demand/supply analysis - using demand (Annual Contracting Plan and longer term forecasting) versus market capability and
° gap analysis to identify gaps and potential opportunities for local content development prioritising the actions to be developed
° Support in setting out strategy for external stakeholder relations and the means of external communication on local content issues, activities and projects
° Promote and participate to forums, events, workshops and related activities for Local Content Development
° Support in establishing a Local Content monitoring and reporting the various internal/external stakeholders on Local Content Development metrics,
° projects and activities;
° Creating and maintaining a database of Kazakhstan suppliers of goods and services
° Any other task aimed at maximising at each stage in the procurement process the use of goods, works and services from sources in Kazakhstan
° Identify, develop and propose Tender and Contract strategy for the procurement processes assigned by Line Manager.
° Prepare Bid documents creating short list, getting the final bid documents approved and submit to tenders
° Evaluate Bid documents open/initiate bids and prepare “Tender Opening Record”, evaluating the commercial part of the bids,
° comparing technical and commercial evaluations, prepare recommendation and obtain final approval
° Prepare final contract document and formulate recommendations for contract award for Management approval.
° To ensure that contractual terms and conditions are defined in accordance with Company requirements.
Requirements:
° Employee should have procurement experience + local content knowledge…
° Educational background: economic or/and legal

PLS, send CV to serkova@career-holdings.kz

Сообщение отредактировал Hana: 14.06.2011, 11:53:11

  • 0

#32
Вражина

Вражина

    отчаянная домохозяйка

  • В доску свой
  • 9 287 сообщений

MODERATORIAL

Эта тема перенесена из форума Вакансии в форум Вакансии от агентств.

  • 0

#33
princes

princes
  • Гость
  • 24 сообщений
Здравствуйте! А у Вас есть какие-нибудь стартовые позиции в маркетинге в Алмате?
  • 0

#34
harry1983

harry1983
  • Постоялец
  • 301 сообщений
У Вас есть вакансии связанные с бурением скважин?
  • 0

#35
Адилька

Адилька
  • Завсегдатай
  • 115 сообщений
мужчина 37 лет-казах, Алматы
Логистика специалист по логистике (склад)-6 лет с 2005г.продукты питания
отдел продаж- с 1998г по 2005г.продукты питания
казахский в совершенстве
русский свободно
английский -intermediate
личный автотранспорт
ЕСЛИ ЗАИНТЕРЕСУЕТ ВЫШЛЮ РЕЗЮМЕ
  • 0

#36
Ra789

Ra789
  • Частый гость
  • 95 сообщений

мужчина 37 лет-казах, Алматы
Логистика специалист по логистике (склад)-6 лет с 2005г.продукты питания
отдел продаж- с 1998г по 2005г.продукты питания
казахский в совершенстве
русский свободно
английский -intermediate
личный автотранспорт
ЕСЛИ ЗАИНТЕРЕСУЕТ ВЫШЛЮ РЕЗЮМЕ



Вам не сюда!
Есть отдельные ветки для дачи инфо о себе.
  • 0

#37
SVG

SVG
  • В доску свой
  • 2 240 сообщений
Добрый день!
У Вас нет вакансий связанных с делопроизводством и канцелярией?
У меня супруга имеет опыт работы 10 лет в канцелярии очень крупной гос. корпорации.
  • 0

#38
Алибеков

Алибеков
  • Завсегдатай
  • 125 сообщений
добрый день. актуально?

Position: Local Content Specialist
Location: Astana, KZ

Responsibilities:

° Liaise with Local Content Development Dept. for developing and follow up the Local Content Development Plan
° Propose and identify specific activities and projects with the aim of enhance Local Content Development
° Support for implementation of tendering and contracting strategies with the aim to maximize use of local companies
° Support in performing demand/supply analysis - using demand (Annual Contracting Plan and longer term forecasting) versus market capability and
° gap analysis to identify gaps and potential opportunities for local content development prioritising the actions to be developed
° Support in setting out strategy for external stakeholder relations and the means of external communication on local content issues, activities and projects
° Promote and participate to forums, events, workshops and related activities for Local Content Development
° Support in establishing a Local Content monitoring and reporting the various internal/external stakeholders on Local Content Development metrics,
° projects and activities;
° Creating and maintaining a database of Kazakhstan suppliers of goods and services
° Any other task aimed at maximising at each stage in the procurement process the use of goods, works and services from sources in Kazakhstan
° Identify, develop and propose Tender and Contract strategy for the procurement processes assigned by Line Manager.
° Prepare Bid documents creating short list, getting the final bid documents approved and submit to tenders
° Evaluate Bid documents open/initiate bids and prepare “Tender Opening Record”, evaluating the commercial part of the bids,
° comparing technical and commercial evaluations, prepare recommendation and obtain final approval
° Prepare final contract document and formulate recommendations for contract award for Management approval.
° To ensure that contractual terms and conditions are defined in accordance with Company requirements.
Requirements:
° Employee should have procurement experience + local content knowledge…
° Educational background: economic or/and legal

PLS, send CV to serkova@career-holdings.kz


  • 0

#39
стрекозина

стрекозина
  • Случайный прохожий
  • 0 сообщений
Добрый день!
Муж 39 лет, выс. техническое образование, в управлении крупным производством 8лет. Любой бизнес с нуля . Зар.плата от 3000 и выше. klda@mail.ru. т.87053014173 Дмитрий Александрович
  • 0


Количество пользователей, читающих эту тему: 1

пользователей: 0, неизвестных прохожих: 1, скрытых пользователей: 0

Размещение рекламы на сайте     Предложения о сотрудничестве     Служба поддержки пользователей

© 2011-2022 vse.kz. При любом использовании материалов Форума ссылка на vse.kz обязательна.