Начал процедуру "неполучения товара"
![:)](http://vse.kz/public/style_emoticons/default/smile.gif)
открыл диспут, описал проблему:
I not received a item, the status and there is "international delivery". Earlier how many ordered items, all came for 2-3 weeks. I worry. USPS Tracking # xxxxxx
На что продавец ответил:
xxxxxxxx xxxxxx, Sorry about not getting your laptop and as you see this is because of something our of our hands, we sent it out soon and the problem because of the mail service We we will check with USPS and get back to you USPS Tracing# xxxxxxxxxxxx Regards
и теперь продавец запрашивает
Seller escalated this dispute to a Claim.
То есть я так понял он хочет соглашения ... а что будет если ему потом из USPS скажут что посылка "утеряна"
![:spy:](http://vse.kz/public/style_emoticons/default/smile.gif)
. Смогу ли я повторно открыть диспут? Что лучше делать в такой ситуации, пойти на соглашение, или отказаться и пусть палка продолжает "расследование"? Я думаю отказаться, и пусть копают дальше.