Добрый день форум,
Вчера сделал заказ с evike.com и после процессинга получил дополнительное письмо следующего содержания:
Dear Customer,
Thank you for your order with Evike.com.
We are sorry to inform you that due to your country’s customs regulations, we are unable to ship your order.
Your order has been canceled and submitted to Accounting for refund. You will receive another email notification once refund is completed by Accounting.
Please note: If you would like to continue with your order, please contact us at sales@evike.com for an alternate payment method.
Please allow 1-5 business days to process.
We sincerely apologize for any inconvenience. Please feel free to contact us if you have any questions or concerns. Our live Customer Support is here to assist you Monday throughFriday 9:15am to 5:15pm PST.
Sincerely,
LL
Order Processing Department
Evike.com
www.evike.com
Your ultimate shop!
Учитывая то что я заказал всего лишь две маски и пару перчаток это было как минимум странно.
Ранее никаких проблем с заказами из США не имел.
Есть смысл пересылать на Shipito (или аналог. сервис) или на самом деле у нас даже на маски и пр. экипировку запрет?
P.S. Содержание письма вкратце - Заказ был отменен, из-за таможенных правил вашей страны. Деньги вышлем обратно.
Сообщение отредактировал mblanc: 20.05.2014, 09:17:20