Перейти к содержимому

Уважаемые пользователи!

В связи с тем, что 2 февраля 2016 года вступили в силу Правила осуществления электронной торговли, утверждённые Приказом и.о. Министра национальной экономики РК №720 от 25.11.2015, все цены на товары, работы и услуги должны быть установлены исключительно в национальной валюте — тенге.

Фотография

IT Coordinator – Local Service DeskNovartis http://www.novartis.com/

novartis

  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 6

#1
{*KIM*}

{*KIM*}
  • Завсегдатай
  • 172 сообщений
IT Coordinator – Local Service Desk

Responsibilities:
  • Organize the timely resolution of all helpdesk queries, problems and complaints in order to ensure end user satisfaction
  • Provides first level support to customers' requests
  • Installation of the IT equipment in the office
  • On site diagnose, repairs and upgrades hardware or software as necessary
  • Performs diagnostics of customer issues
  • Resolves customer issues by troubleshooting over the phone with customer contacts
  • Refers customer issues to upper level support when necessary
  • Ensures accurate documentation of all calls handled
  • Performs follow-up call-backs with customers
  • Keeps up-to-date on all Service Desk processes and troubleshooting procedures
  • Ensuring that user requests are logged and resolved within the approved time frame
  • Providing of first line technical and/or support and problem solving in cases of network failure
  • Escalating problems accurately and on time to the IT Service providers, for example in case of a network failure or a computer or service failure and keep users with outstanding problems informed of the status and any unforeseen delays in the resolution process
  • Handing Multi-functioning devices (print, scan, copy, fax)
  • Inventory of IT assets
  • Maintaining all IT Services procedures, databases and documentation

Requirements::
  • Knowledge of desktop and laptop hardware
  • Office equipment knowledge (MFU, printers, scanners, faxes)
  • Network knowledge. (LAN, WAN, TCP/IP, WIFI, DHCP)
  • Professional knowledge of OS Windows XP – 7
  • Advanced user of MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point, Access)
  • Advanced user of Lotus Notes (preferable)
  • Active Directory. (preferable)
  • 1C 7-8.2 and other KZ finance applications
  • Technical English (Intermediate)

Conditions:
  • Full Time
  • 5 days per week
  • Salary after Interview
  • Probation period – 3 month
Please send your CV to e-mail: kimdima@mail.ru
  • 0

#2
{*KIM*}

{*KIM*}
  • Завсегдатай
  • 172 сообщений
up
  • 0

#3
{*KIM*}

{*KIM*}
  • Завсегдатай
  • 172 сообщений
up
  • 0

#4
{*KIM*}

{*KIM*}
  • Завсегдатай
  • 172 сообщений
up
  • 0

#5
{*KIM*}

{*KIM*}
  • Завсегдатай
  • 172 сообщений
up
  • 0

#6
Кербонавт

Кербонавт
  • Завсегдатай
  • 155 сообщений
is there any ticketing system?
  • 0

#7
{*KIM*}

{*KIM*}
  • Завсегдатай
  • 172 сообщений
BMC Remedy
  • 0



Темы с аналогичным тегами novartis

Количество пользователей, читающих эту тему: 1

пользователей: 0, неизвестных прохожих: 1, скрытых пользователей: 0

Размещение рекламы на сайте     Предложения о сотрудничестве     Служба поддержки пользователей

© 2011-2022 vse.kz. При любом использовании материалов Форума ссылка на vse.kz обязательна.